Nauczyłam się kiedyś - aby coś było mierzalne musi być określone. Mogę wtedy określić wskażniki niezbędne do doskonalenia - jaki % powiadomień ma przekroczony czas, czy nie ma to przypadkiem związku z jednym pracownikiem? , może z jakimś konkretnym odbiorcą? Jeśli to już opiszemy będziemy mogli wprowadzić działania korygujące i zapobiegawcze
Myślę, że "natychmiast", choć niesie ze sobą sporą dawkę ekspresji, nie jest precyzyjnym określeniem ram czasowych. Według analiz College of American Pathologists, najczęściej przyjmowane ramy czasowe mieszczą się w przedziale 30-40 minut. Po ich przekroczeniu stwierdza się niezgodność z przyjętą procedurą.
Komentarz prof. D. Bobilewicz:
OdpowiedzUsuń"Norma czasowa jest jedna – natychmiast po otrzymaniu wyniku".
Nauczyłam się kiedyś - aby coś było mierzalne musi być określone. Mogę wtedy określić wskażniki niezbędne do doskonalenia - jaki % powiadomień ma przekroczony czas, czy nie ma to przypadkiem związku z jednym pracownikiem? , może z jakimś konkretnym odbiorcą? Jeśli to już opiszemy będziemy mogli wprowadzić działania korygujące i zapobiegawcze
OdpowiedzUsuńMyślę, że "natychmiast", choć niesie ze sobą sporą dawkę ekspresji, nie jest precyzyjnym określeniem ram czasowych. Według analiz College of American Pathologists, najczęściej przyjmowane ramy czasowe mieszczą się w przedziale 30-40 minut. Po ich przekroczeniu stwierdza się niezgodność z przyjętą procedurą.
OdpowiedzUsuń